بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم: چه بسا که از چیزی بدتان می آید ولی برای شما بهتر است... باشد تا آنانکه حماسه ی سیاسی 88 را به سرافکندگی فتنه بدل کردند دریابند که امّت حزب الله جمهوریت را فدای اشرافیت نمی کند و از آراء رقیبش آنچنان حمایت می کند که از ناموس خود. حسن روحانی از صندوق های دولتی بیرون آمد که به دروغگویی مشهورش کرده بودند. وفاداران به ایران در آراء خیانت نمی کنند.

به بعضی ها بگویید:
چهار سال پیش از این که باید نظر می دادی ندادی
حالا می گویی دشمن نمی تواند شبهه ای در انتخابات وارد کند؟
و می گویی ایران دموکراتیک ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد؟!

و بگویید
چهار سال پیش از این جشن گرفتیم؛ حالا نیز جشن می گیریم
تا کور شود چشم فتنه گران و ساکتین فتنه و دشمنان
و تا بدانند آن گاه که اماممان می گوید مهمترین مسئله
مشارکت حداکثری است،ما نیز اصل را مشارکت حداکثری می دانیم.

روحانی بداند:
بداند اگر آرای کل دنیارو هم داشته باشه ما اجازه نخواهیم داد که اینبار هم مثل سال های 68 و 83 جام زهر به امام جامعه بنوشاند ...
کلید آزادی سران فتنه و کلید باز کردن قفل پای هاشمی یعنی کلید آغاز جنگی گفتمانی ...

سکانس های خواندنی از زندگی یک بچه حزب اللهی

شهاب حسینی

یکی از کلماتی که بعد از انقلاب اسلامی ایران از شهرت خاصی برخوردار شد کلمه  بچه حزب اللهی است،این کلمه در طول تاریخ انقلاب با فراز و فرود های بسیار زیادی روبرو شده است و هنوز هم عده ای هستند که به این واژه افتخار می کنند ولی در مقابل عده ای دیگر به خاطر برخی از دلائل از اینکه خود را به این کلمه نسبت دهند  اباء دارند و سعی می کنند زندگی خود را جدای از این کلمه سپری کنند.

حقیقت این است که این واژه یکی از بهترین ویژگی هایی است که خداوند متعال برای بندگان خویش در قرآن مجید بیان فرموده است و به همین جهت در این مقاله به بررسی سکانس هایی از زندگانی یک فرد حزب اللهی می پردازیم تا در قالب چند سکانس کوتاه با ابعاد شخصستی این افراد آشنا شویم و بعد از بیان این ویژگی ها متوجه خواهیم شد که واقعا حزب اللهی هستیم یا فقط به ظاهر این واژه را به ما نسبت می دهند. 

ادامه مطلب ...

زنده باد ایران و ایرانی

چرا انتخابات ایران برای دنیا جذاب است؟


یکی از دلایلی که سبب شده تا انتخابات ایران، همیشه کانون توجه جهانیان قرار بگیرد..

کم نظیر بودن آن در میان کشورهای منطقه است....

در چنین شرایطی، کاملاً طبیعی است که ایران اسلامی، کانون توجه دنیا قرار بگیرد و انتخابات آن از جذابیت وصف ناشدنی برخوردار باشد.