بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

روز تولد بهارولایت نزدیک است

نتیجه تصویری برای نیمه شعبان

روز تولد امام دوازدهم شیعیان

سال تولد امام دوازدهم شیعیان را سال ۲۵۵ یا ۲۵۶ هجری نقل کرده‌اند.علت اختلاف شاید این بوده‌است که در سابق، تاریخ را با حروف ابجد می‌نوشتند و درباره سال تولد حجت بن حسن بین واژه‌های «نور» و «نهر» اختلاف است که این اختلاف ناشی از رسم‌الخط ناقلین می‌باشد.

 

دیدگاه شیعیان

در روایات و احادیث امامان شیعه شب نیمه شعبان از جمله پر فضیلت ترین شب‌ها برای احیا و شب زنده داری، دعا و عبادت است.

  ادامه مطلب ...

√√√استاد رائفی پور


گاهی با خودم فکر میکنم که
دوست داشتم در زمان کدام امام به دنیا می آمدم
و یاری اش میکردم؟
یک موقع میگفتم زمان امام حسین(ع) می بودم،
یک موقع میگفتم زمان امیرالمؤمنین می بودم،
میگفتم نه اقا امام حسن مجتبی خیلی مظلوم بود،
زمان ایشون می بودم
اما دودوتا چهارتا کردم
دیدم بهترین موقع، همین زمانه !!!
چون هرچه فکر میکنم میبینم سخت ترین کار همین امروزه،
بیشترین اَجر هم همین امروزه.
فرق ما با امت ائمه دیگر در این است که
آنها دیدند و عاشق شدند،
ما ندیده عاشق شده ایم .
شما خودتان را بزارید جای خدا،
این عدل است که
هر دوتای اینها باهم برابر باشند؟
نه،
روایت داریم منتظران مهدی(عج)
ثواب شهادت 70 نفر در رکاب پیامبر (ص) در بدر و احد
را دارند.

تخفیف

هر بار که برای خرید میرفت کلی تخفیف میگرفت

میگفت:تو بلد نیستی خرید کنی! یکبار با من بیا خرید کردن رو بهت یاد بدم

آنروز با فروشنده جوان با ناز و کرشمه کلی حرف زد و خندید بعد از نیم ساعت

در حالیکه حیا و نجابتش را فروخته بود توانست یک مانتو را باده هزار تومان تخفیف بخرد!

با احتیاط

لطفاً احتیاط کنید ...

حضرت امام موسی بن جعفر ( ع )


نام امام هفتم ما ، موسی و لقب آن حضرت کاظم ( ع ) کنیه آن امام " ابوالحسن " و " ابوابراهیم " است . شیعیان و دوستداران لقب " باب الحوائج " به آن حضرت داده اند . تولد امام موسی کاظم ( ع ) روز یکشنبه هفتم ماه صفر سال 128هجری در " ابواء " اتفاق افتاد . دوران امامت امام هفتم حضرت موسی بن جعفر ( ع ) مقارن بود با سالهای آخر خلافت منصور عباسی و در دوره خلافت هادی و سیزده سال از دوران خلافت هارون که سخت ترین دوران عمر آن حضرت به شمار است . امام موسی کاظم ( ع ) از حدود 21سالگی بر اثر وصیت پدر بزرگوار و امر خداوند متعال به مقام بلند امامت رسید ، و زمان امامت آن حضرت سی و پنج سال و اندکی بود و مدت امامت آن حضرت از همه ائمه بیشتر بوده است ، البته غیر از حضرت ولی عصر (عج ).