بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.


کاش روزی بنویسند به دیواربقیع ~ یک فراخوان کمک؛ طرح احداث ضریح...
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع ~ جایزه فرشچیان؛ قطعه زیبای عقیق!
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع ~ کارگران مشغولند؛ طرح احداث ضریح...
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع ~ چند روز مانده به اتمام ضریح...
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع ~ مهدی فاطمه(عج) آید به تماشای ضریح...
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع ~ نماز؛ صحن عتیق ...
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع ~ فلش راهنما، مرقد زهرای شفیع...
اللهم عجل لولیک الفرج ...

چ مثل چمران


سه طلاقه......
من دنیا را طلاق دادم.خدای بزرگ مرا در آتش عشق و محبت سوزاند.مقیاسها و معیارهای جدید بر دلم گذاشت و
خواسته های عادی و مادی و شخصی در نظرم حذف شد.
روزگاری گذشت که دنیا و مافیها را سه طلاقه کردم و از همه چیز خود گذشتم.
از همه چیز گذشتم و با آغوش باز به استقبال مرگ رفتم و این شاید مهمترین و اساسی ترین پایه پیروزی من در این امتحان سخت باشد.

​برشی از مناجات شهید چمران

بندگی آشکار من



بندگی آشکار من
بنـدگـی ام را آشکــارا به رخ می کشــم
لذتـش بیشـتر است،
از آزادی یـواشکـی تـو...
مـدام به یادتــ باشد:
و خداوند بر همه چیـز آگـاه است... (1)

1.هو معکم این ما کنتم و الله بما تعملون بصیر : هرکجا باشید او با شماست و به هرچه کنید به خوبی آگاه است{آیه 4 سوره حدید}

+
در جواب تعداد اندکی از یواشکیون!!

آقا می آیی که آزادمان کنی ؟


میخواهم کمی از مردم کوفه برایتان بگویم. می شناسیدشان که...
وقتی برای امام حسین نامه نوشتند و پای نامه هاشان را با خونشان امضا کردند،
می توانستی اشک شوق را که در چشم هایشان حلقه زده بود، ببینی....
عاشقانه منتظر امام "غایب"شان بودند...
در سرتاسر نامه هایشان واژه ی "العجل" هویدا بود... 
ادامه مطلب ...

مهدی آمد ...


:: مهدی آمد ::
♥•٠·
به طول غیبت و اشک مدام و سوز دلت ، بــیـــا
.
اللهم عجل لولیک الفرج

میـــــلادتـــــــــــــ مبارکـــــــــــــــ


آقـــــــــا ...
َاشکـــــ
در َبساطَــــــــم نیســت ...
عـــَرق شَـــــرم قَبـــــول میکُنـی؟
♥•٠·