بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

√√√استاد رائفی پور


گاهی با خودم فکر میکنم که
دوست داشتم در زمان کدام امام به دنیا می آمدم
و یاری اش میکردم؟
یک موقع میگفتم زمان امام حسین(ع) می بودم،
یک موقع میگفتم زمان امیرالمؤمنین می بودم،
میگفتم نه اقا امام حسن مجتبی خیلی مظلوم بود،
زمان ایشون می بودم
اما دودوتا چهارتا کردم
دیدم بهترین موقع، همین زمانه !!!
چون هرچه فکر میکنم میبینم سخت ترین کار همین امروزه،
بیشترین اَجر هم همین امروزه.
فرق ما با امت ائمه دیگر در این است که
آنها دیدند و عاشق شدند،
ما ندیده عاشق شده ایم .
شما خودتان را بزارید جای خدا،
این عدل است که
هر دوتای اینها باهم برابر باشند؟
نه،
روایت داریم منتظران مهدی(عج)
ثواب شهادت 70 نفر در رکاب پیامبر (ص) در بدر و احد
را دارند.
نظرات 1 + ارسال نظر
reza جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.tobe94.blog.ir

سلااااااااااااااااااام
من تا جایی که وقتم اجازه میداد مبتون رو خوندم و خوشم اومد امیدوارم هرچی مینوسی از دل باشه و موفق باشی....مام یه وب کوچولو داریم هنوز بچس خخخخخ خوشحال میشیم تشریف بیارید.

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد