بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

بهار ولایت

بهار، همه طراوتش را مدیون یک گل است: گل زیبای نرگس.

ای کاش آنقدر سخت و طولانی کار نکرده بودم


پرستاری در یکی از بیمارستان های استرالیا که ویژه نگهداری از بیماران در شرف مرگ بوده، بر اساس گفته های بیماران در آخرین لحظات عمر عمده ترین موارد پشیمانی و حسرت آنان را جمع آوری و دسته بندی کرده است. 
ادامه مطلب ...

خاطره ای از حجت الاسلام پناهیان




اومد پیشم حالش خیلی عجیب بود فهمیدم با بقیه فرق میکنه


گفت: حاج آقا یه سوال دارم که خیلی جوابش برام مهمه

گفتم: چشم اگه جوابشو بدونم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم
گفت: من رفتنی ام!
گفتم: یعنی چی؟

گفت: دارم میمیرم

  ادامه مطلب ...

چرا چادر سر میکنی ؟!؟!؟



داشتم سجاده آماده می کردم برای نماز، همین که چادر مشکی ام را از سر برداشتم تا چادر نماز بر سر کنم گفت: این همه خودت را بقچه پیچ می کنی که چی؟
بر گشتم به سمت صدا، دختری را دیدم که در گوشه ی نمازخانه نشسته بود.
پرسیدم: با منی؟
 
ادامه مطلب ...

سالگرد شهادت مصطفی احمدی روشن

سر قبر نشسته بودم … باران می آمد.
روی سنگ قبر نوشته بود: شهید مصطفی احمدی روشن ….
از خواب پریدم.
مصطفی ازم خواستگاری کرده بود، ولی هنوز عقد نکرده بودیم.
بعد از ازدواج خوابم را برایش تعریف کردم.
زد به خنده و شوخی گفت : بادمجون بم آفت نداره…
ولی یه بار خیلی جدی ازش پرسیدم که :کی شهید می شی مصطفی؟ مکث نکرد، گفت : سی سالگی …
باران می بارید شبی که خاکش می کردیم…



همین جا


اینــجا بــدون تــو ،

حـتی بــرای آه کشـــیدن هـم هــــوا کــــم اســــت .


برف پاک کن بیهوده جان می کَند…


باران این سوی شیشه است

دوتا لگد اضافی !!

استاد حسن رحیم‌پور ازغدی : هرجا کوتاه آمدیم، دو تا لگد اضافی هم زدند.
هرجا که امتیاز دادند، جایی بوده که مقاومت کردیم. هرجا که بر سرمان زدند، جایی بوده که مقاومت نکردیم. قانونشان این است، الان عده‌ای که می‌گویند تسلیم آمریکا شویم، بعد پیشرفت می‌کنیم و مشکلات حل می‌شود، اصلا اینطور نیست. مگر مصر ۳۰ سال اسیر آن‌ها نبود، یکی از بدبخت‌ترین و فقیر‌ترین ملت‎هاست